Customer Service Coordinator connectivity

Functie

De Customer Service Coördinator beantwoordt alle administratieve vragen (facturatie, wijzigingen, …) van BB klanten (SME en LE), dit met het oog op het verhogen van de klantentevredenheid en een optimale borging van de revenues.

De Customer Service Coördinator beantwoordt alle administratieve vragen (facturatie, wijzigingen, …) van BB klanten (SME en LE), dit met het oog op het verhogen van de klantentevredenheid en een optimale borging van de revenues. En dit voor alle kanalen waarop de vragen binnenkomen (, , (aangetekende) brieven, sales, partners, andere interne departementen …)
De complexiteit van de functie komt voort uit de variëteit van de job inhoud, de kennis van de typische SME/LE producten en de verschillende systemen die van toepassing zijn voor een goede opvolging van de SME/LE klanten. De grootste uitdaging is dat je als Customer Service Coördinator niet enkel operationele taken uitvoert op klantenniveau maar ook end-to-end beslissingen moeten nemen in jouw klantendossiers.
Samen met een hoop getalenteerde, buitengewone collega's die even gepassioneerd zijn, zorg je ervoor dat onze klanten steeds een "Amazing Customer Experience" ervaren. Wij werken aan een ongelooflijke snelheid, maar ook super efficiënt en met een hoop 'fun', dus 'Work smart, play hard!' Spreekt deze aanpak jou aan? Let's talk!
Takenpakket
. Je behandelt alle vragen/klachten van
* BB klanten (zowel SME als LE) evenals vragen van partnerkanalen
* Interne departementen zoals Product Delivery, Legal, Finance, Technical, Billing & Collections, Sales,...
. Je werkt end-to-end.
Je lost waar mogelijk bij het eerste contact het probleem van de klant op. Bij complexe vragen/situaties zoek je deze ten gronde uit en hanteert hiervoor de juiste aanspreekpunten of escalatiekanalen (bv. nd Line,...). Je houdt de klant ten allen tijden op de hoogte van de genomen acties. Je s hoge eisen aan kwaliteit en streeft altijd naar constante verbetering (ACE).
. Je doet verbeteringsvoorsen, je detecteert call- of ticketdrivers, ontbrekende of slecht werkende processen/procedures en bezorgt deze feedback aan de juiste stakeholders om zo beter tegemoet te komen aan de behoeften van de klant.
. Je kan gevraagd worden om deel te nemen aan nieuw ontwikkelde functionaliteiten, producten of applicaties via UAT, BAT (bv. testing,...)
. Je kan ook gevraagd worden om nieuwe collega's te trainen/briefen. Je ondersteunt anderen door zelf een voorbeeldfunctie uit te oefenen.
. Je geeft input voor de opmaak van briefings, ter verbetering van de know-how binnen en buiten het eigen team.


Jouw profiel

WAAR BEN JIJ GOED IN?
- Je bent dynamisch, enthousiast, resultaatsgericht en een "Good is not good enough" - mentaliteit;
- Je hebt een "Klant komt altijd van rechts" insing;
- Kennis van windows pakketten
- Je hebt een bachelor denkniveau.
- Je verwerkt snel nieuwe informatie en leert graag zaken bij.
- Klantencommunicatie zit in je bloed.
- Je bent enthousiast over technologie én digitalisering. Affiniteit met com is een meerwaarde.
- Je praat vlot Nederlands, Frans, Engels
- Je houdt ervan om in groep te werken en resultaten te halen!

WAAROM BEN JIJ BELANGRIJK?
Als Customer Service Coördinator ben je het eerste aanspreekpunt voor onze bestaande klanten. Je coördineert hun vragen binnen Employer Business en biedt de klanten first line support en verdeelt en superviseert andere vragen.
De variëteit kan bv bestaan uit
- de verschillende type klanten, gaande van dokterspraktijken tot banken en overheidsinsingen
- het gamma aan producten waarvoor je ondersteuning geeft
- je kennis van de organisatie
Streven naar een optimale klantentevredenheid en een optimale borging van de revenues. Als Customer Service Coördinator ben je tevens het sleuiguur tussen de klant en de verschillende departementen binnen Employer. Bovendien fungeer je als eerste aanspreekpunt voor de klant. Dit alles zal resulteren in een goede CSAT score.

Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren Aanbod

De Customer Service Coördinator beantwoordt alle administratieve vragen (facturatie, wijzigingen, …) van BB klanten (SME en LE), dit met het oog op het verhogen van de klantentevredenheid en een optimale borging van de revenues. En dit voor alle kanalen waarop de vragen binnenkomen (, , (aangetekende) brieven, sales, partners, andere interne departementen …)
De complexiteit van de functie komt voort uit de variëteit van de job inhoud, de kennis van de typische SME/LE producten en de verschillende systemen die van toepassing zijn voor een goede opvolging van de SME/LE klanten. De grootste uitdaging is dat je als Customer Service Coördinator niet enkel operationele taken uitvoert op klantenniveau maar ook end-to-end beslissingen moeten nemen in jouw klantendossiers.
Samen met een hoop getalenteerde, buitengewone collega's die even gepassioneerd zijn, zorg je ervoor dat onze klanten steeds een "Amazing Customer Experience" ervaren. Wij werken aan een ongelooflijke snelheid, maar ook super efficiënt en met een hoop 'fun', dus 'Work smart, play hard!' Spreekt deze aanpak jou aan? Let's talk!

 


Customer Service Coordinator connectivity
2024-04-28 - 2024-05-19

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: MECHELEN

Land: België
Postal Code: 2800
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share